Księga Skarg i Zażaleń

LIDL BRODNICA - opinia

 

LIDL BRODNICA

Brodnica, Lidzbarska 35, woj. Kujawsko-pomorskie

0% 100%
plus  minus
Głosów: 1
Rozczarowanie
Robilem dzisiaj tj. 3.06 zakupy w Lidlu w Brodnicy.Podszedlem do kasy okolo 20.55, wiec tuz przed zamknieciem.Pani kasjerka tak szybko kasowala zakupy ze przestawiajac na druga strone kasy zrzucila czesc z nich na podloge bez slowa przepraszam.Po zaplaceniu rachunku zobaczylem ze na jeden z produktow nie jest naliczony rabat, ktory obowiazywal.Zwrocilem uwage,a kasjerka ze zdenerwowaniem odpowiedziala ze odda mi te pare groszy.Otworzyla kase i dala pieniadze ale okazalo sie ze tym razem zle policzyla kwote- nie potrafila odjac 30% od ceny towaru.Zwrocilem uwage po raz drugi ze zle wydala mi pieniadze na co ona , ze teraz musze poczekac i zaczela kasowac nastepnego klienta, mimo ze jeszcze nie rozpoczela nowego paragonu.Uwazam ze zrobila to zlosliwie zebym sobie teraz poczekal.Poprosilem kierownika, ktory jak sie okazalo, byl wrecz chamski w stosunku do mnie.Na moja prosbe nie chcial sie przedstawic.Tacy ludzie chyba pomylili miejsca pracy.Nie wyobrazam sobie w swojej firmie, zeby pracownicy tak rozmawiali z klientami.SKANDAL!
~gosc | 03.06.2013
 
 
 

Podobne opinie i sugestie: